browser icon
You are using an insecure version of your web browser. Please update your browser!
Using an outdated browser makes your computer unsafe. For a safer, faster, more enjoyable user experience, please update your browser today or try a newer browser.

U-do, Jeju, Dél-Korea 2. rész

Posted by on 2012-09-08

Az ebéd után persze az embernek mindjárt más gondolatai támadnak. Éhesen alig van ami az embert érdekelné az ételen kívül. Utána viszont minden érdekesnek számít (újra). Így voltunk mi is.

Csodálatos ez a sziget és a látvány, ami elénk tárult komolyan nagyon szép volt. Persze ezzel nem ért véget az U-do-s kirándulás. Persze fogalmunk sem volt, hogy hova megyünk. Arra emlékszem, hogy a csoport két részre szakad. Az egyik fele a sziget másik oldalára ment fekete tésztát enni („csacsamjon”), a másik pedig (mi) koreai levest evett (erről az 1. részben fotót is tettem).

Tovább indultunk hát és én kattintgattam a mobilommal tovább:

• Nagyon kreatív lámpák voltak a környéken: a sirály forma napelemes lámpát rejt. Nappal töltődik, éjszaka világít.
  • Ilyen vékony vagyok már - "pózolj Harubang-al" :)
  • ... aztán elindultunk a földek között vezető csapáson.
  • Vulkanikus kőzetből van itt minden...
  • Harubang egy iskola bejáratánál.
  • Érdekes lehet egy itt élő ember élete. Ha valaki önfenntartó itt, biztos nem agyal sokat a világ többi részének esetleges gazdasági problémáin. - ilyeneken agyaltam a hosszú gyalogtúrán.
  • Nagyon sok fiatal pár quadot bérelt.
  • Tűzött a nap, még szerencse, hogy volt már egy kalapom.
  • zöld-ség
  • Hosszas séta után találkoztunk a csapat másik felével és utunk erre a strandra vezetett.
  • Öröm és boldogság, nekem meg kinn az Eurókat ábrázoló alsógatyám (komolyan ez az egyetlen mintás, erre pont ez volt rajtam...) ehhh :)
  • A homok hófehér és 5 méter után már eltűnik a talaj az ember lába alól. A tökéletes part!
  • Dünkman-monk mesterrel (egyébként az ő apartmanjukban lakunk Szöulban). Hát igen itt ruhában fürdés van. Bevallom engem a sok szőrtelen ázsiai felsőtest miatt (mázlisták) zavart, hogy levegyem a pólómat. Európai vagyok és szőrös na. :) Amúgy itt szinte mindenki ruhában fürdik (főleg a nők), szóval cseppet sem voltam feltűnő. :) A gond csak a megszáradás volt, mert nem volt váltóruhám, viszont a hőség azért megtette a hatását.
  • Milyen filmeket forgattak itt és milyen termények származnak innen... Ha valaki felismeri a filmek plakátjait ne kíméljen (hozzászólásban várom)
  • Eljött a visszaút ideje. Kompra fel!
  • ... ahol épp egy kpop show ment és a 2NE1 épp akkor fejezte be az I Love You előadását. :)
  • ... PSY pedig a Gangnam style-t népszerűsítette
  • A kompon TV számomra még mindig képzavar, de nagyon jó volt :) Később elaludtam...
  • ... már közel a part: visszaérkezés Jeju-ra (a "fő szigetre")
  • A kikötőből kocsikkal hordtak vissza minket, és meg kellett várni a következő fordulót egy halpiacon. Itt volt klíma és kávé, meg lehetett halakkal pózolni. :)
  • Ugyebár itt mandarin is terem. Jeju egyik elit terméke a csokoládé, amit sok esetben az itt termesztett gyümölcsökkel ízesítenek.